Saturday, February 27, 2010

Akikah

Salam,

Sedikit gambar dalam simpanan yg dah lamer tersimpan tapi x di keluarkan, hehehe.. baru la arini berkesempatan nak kuarkan.. aperpun layan jer la gambar ni...















yang ni kambing akikah untuk cucu tok cu sy.. beliau memilih sendiri kambing yg hendak di akikahkan dan berpuas hati dengan saiz2 kambing yg ada mase tu rata2 avg 40kg...















yang ini pulak 2 ekor kambing yg ditempah oleh En. Nazri seorang pegawai dari IPD shah alam berserta dengan pakej katering untuk 200 org.. masa sedang menguruskan pun hujan lebat tu yg nampak mcm kambing ni baru lepas mandi..hehehe.. alhamdullilah kami mendapat feedback dari yg baik dari beliau.. jadi jgn anda semua jangan ragu2 akan kami berikan yg terbaik untuk anda.. hubungi kami utk harga yg terbaik..

Gambar time masak memang x dapat amik psal yer sy pun sedang sebok membantu tukang masak.. hehehe.. ini jer yang sempat sy amik setiap kali ader tempahan akikah sebab yer sy sendiri pun sebok menguruskan tempahan,,. jadi kalo ader kaki dan tangan yang menolong time tu bleh la sy curi2 amik gambar untuk tatapan anda dan pelanggan yang menempah.. jadi anda semua jgn ragu2 setiap kambing yg ditempah akan diuruskan sebaik2 yer untuk anda.. Hubungi pegawai pemasaran kami untuk sebarang tempahan dan pertanyaan...

Farah : 017 -2567182

Dah Lamer yer x posting..,

Salam,

Wat semua sahabat dan rakan ternak, semoga segala aktiviti dan perniagaan anda terus berkembang dan mantooop... hehehe,.. agak lamer juga saya menyepi tapi sepi ini ader berisi.. huahauahua.... untuk pengetahuan anda segala akitiviti di ladang masih berjalan lancar dan jualan akikah masih diteruskan seperti biase walaupun dalam keadaan tidak keruan menantikan kehadiran orang baru setelah hampir 9 bulan.. hehehe..

Untk pengetahuan semua pihak kami juga menyediakan perkhidmatan katering berasaskan kambing untuk mereka yang berminat jadi kalo ader niat nak membuat akikah berserta katering boleh la hubungi kami untuk harga yang terbaik.. Selain itu pihak kami juga membekalkan hampas soya untuk kegunaan anda.. untuk harga silalah rujuk pada ruangan kedai tok janggut...

Insyallah untuk memastikan misi kami untuk menjadi pembekal daging kambing pihak kami akan terus komited ke arah itu walau seribu halangan mendatang ( semangat ni.... hehehe) dan sy sendiri akan cuba untuk mengupdate kan blog ni selalu x dapat seminggu sekali sebulan sekali pun jadila... heheh.. Dan x lupe salam dan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.. Semoga kiter mendapat keberkatan dari rasullullah s.a.w. diatas apa yang kita jalankan.. Aminn..