Saturday, February 27, 2010

Dah Lamer yer x posting..,

Salam,

Wat semua sahabat dan rakan ternak, semoga segala aktiviti dan perniagaan anda terus berkembang dan mantooop... hehehe,.. agak lamer juga saya menyepi tapi sepi ini ader berisi.. huahauahua.... untuk pengetahuan anda segala akitiviti di ladang masih berjalan lancar dan jualan akikah masih diteruskan seperti biase walaupun dalam keadaan tidak keruan menantikan kehadiran orang baru setelah hampir 9 bulan.. hehehe..

Untk pengetahuan semua pihak kami juga menyediakan perkhidmatan katering berasaskan kambing untuk mereka yang berminat jadi kalo ader niat nak membuat akikah berserta katering boleh la hubungi kami untuk harga yang terbaik.. Selain itu pihak kami juga membekalkan hampas soya untuk kegunaan anda.. untuk harga silalah rujuk pada ruangan kedai tok janggut...

Insyallah untuk memastikan misi kami untuk menjadi pembekal daging kambing pihak kami akan terus komited ke arah itu walau seribu halangan mendatang ( semangat ni.... hehehe) dan sy sendiri akan cuba untuk mengupdate kan blog ni selalu x dapat seminggu sekali sebulan sekali pun jadila... heheh.. Dan x lupe salam dan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.. Semoga kiter mendapat keberkatan dari rasullullah s.a.w. diatas apa yang kita jalankan.. Aminn..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger